courtneylaine

Alla inlägg under oktober 2012

Av courtneylaine - 30 oktober 2012 15:30

Hej, imon ska jag iväg till mina kompisar i Varberg.

Ska bli ganska kul, men är lite orolig.   

Jag har fått mer och mer tvång på sistonde, så jag är orolig.

Men jag har fått en tidning och lite pennor att ta med på resan.   

Sen ska jag packa ner mitt smink, böcker, kläder och lite andra grejor som jag behöver.

Men jag bloggar nog på vägen dit imon elr nån gång när jag är där.

Annars så kommer jag hem på lördag och då kommer kanske min nya ipad.

Önska mig lycka till!



  Älskar hästar!!!




Av courtneylaine - 29 oktober 2012 20:22

Hej igen. Jag vill skriva mer nu!
Jag ska nog börja att gå ut mer. Idag har jag gått rätt mycket till min kompis fram och tillbaka tills jag snubblade och skon gick sönder lite , men inte mkt. Mamma och pappa ska fixa dem. Jaja hejdå

Av courtneylaine - 29 oktober 2012 20:00

Hello, Idag är jag med min kompis emmis-snuttan21 som hon heter på bloggplatsen.

Vi ska kolla på film och nu kollar vi på pengarna på bordet.   

Hon stannar tills imon klockan halv 5. Ska bli sååååå kul, förresten ska jag få en ipad och sims.

Jaha, vi ses nog imon , bloggen!   

Av courtneylaine - 22 oktober 2012 18:57


Hej, alla i skolan har typ ignorerat mig(inte alla). Men sånt är väl livet, vänner kommer och går.

Få se om det blir lite bättre imon.    HJÄLP MIG!!!!!

Ska nog ladda upp fler låtar på bloggen nu:



Av courtneylaine - 20 oktober 2012 16:26

Jaha, då ska man fylla 5 rör med blod på måndag då. o_O Slipper iaf gympan på morgonen. :-) Får väl se hur det går då!

Av courtneylaine - 14 oktober 2012 18:47

Jag ritade den här i min nya topmodel bok;-)

Av courtneylaine - 14 oktober 2012 16:22

Hej,jag undrar om ni har några tips på hur man går ner i vikt. Det har åskat och regnat typ heeeeela dagen. Så jag hae inte gått ut nåt idag, men ska nog gå ut lite senare. Jag och min kompis hade iaf jätte kul idag och igår. Imorgon är det bildskola med ju Yeah!!!!:-) jag är såååååå sugen på fika men jag vill gå ner i vikt. Vi åt godis i fredags och igår. Är såååååå sugen azzå. Men får försöka klara mig. Ahhhhhhh blir galen XD. Hejdå blöggen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du en diagnos?
 Ja
 Nej
 Vill nt svara
 Nja..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards